Sunday, May 23, 2010






Hampus 6 år!

I fredags hade Hampus sitt kalas, trots att det är 9 juni han fyller år. Vi la kalaset lite tidigare för annars skulle det bli för nära hemflytten och jag gissar att vi kommer vara lite stressade då. Linus fyller år 18 juni och vi ska hinna med hans kalas också.

Hampus bjöd sina bästa vänner, endast svenska barn, vilket jag är glad för (ville inte dra igenom ett bakrecept på engelska, so...). Vi bakade muffins och jag hade fått sytt förkläden till alla barnen med deras namn inbroderade. Inga av barnen hade nånsin bakat muffins förr, så det blev väldigt spännande! Som tur var hade jag min fantasiska ayi Nancy till hjälp och Linus hjälpte till med fotografering och att filma.

Jag tror barnen hade jätteroligt, trots att goodybagen inte innehöll nåt godis (endast bakgrejor). De fick istället ta hem sina "pyntade" muffins till sina föräldrar och syskon.






Grattis, Hampe!

No comments: